Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Φτιάξτε μια χριστουγεννιάτικη σύνθεση από δίχτυ

Γεια σας φίλοι μου!!!!! Σήμερα θα σας δείξω πόσο εύκολα και γρήγορα μπορείτε να φτιάξετε μια σύνθεση από χρωματιστό δίχτυ και να την στολίσετε στο σπιτικό σας είτε ως στεφάνι στη πόρτα σας, είτε ως μια άλλη διακοσμητική ιδέα. 

Τα υλικά που θα χρειαστείτε:
- Δίχτυ με το μέτρο σε ότι χρώμα και σε όποιες διαστάσεις επιθυμείτε
- Λουλούδια χριστουγεννιάτικα
- Κορδέλες
- Συρραπτικό

Και ξεκινάμε:
Τυλίγουμε με το χέρι μας με αυτόν τον τρόπο το δίχτυ που έχουμε επιλέξει. Στη φωτό πάνω δεξιά βλέπετε και το χέρι του βοηθού μου χι, χι, χι...... Αχ, μόνο να μπορούσατε να δείτε τη ζουζούνα μου πόσο πολύ γυάλιζαν τα υπέροχα και αθώα ματάκια της με όλα αυτά τα μπιχλιμπίδια και τα στολίδια!!!!!!!

Σχηματίζουμε ένα φιόγκο (κατά κάποιον τρόπο) και δένουμε με μια κορδέλα στο ίδιο χρώμα με το δίχτυ σφιχτά. 

Ενώνουμε τις άκρες του φιόγκου με το συραπτικό πολύ καλά.......

.... ώστε να σχηματίσουμε ένα λουλούδι (ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων). 

Επιλέγουμε τα λουλούδια μας. 

Τα δένουμε την κορδέλα μας. 

Γυρνάμε τις άκρες των λουλουδιών προς τα μέσα, σε σπιράλ ή τις κόβουμε. 

Στερεώνουμε μια κορδέλα στο πίσω μέρος της σύνθεσης για να κρεμαστεί. Αν δεν θέλουμε να την κρεμάσουμε, τότε παραλείπουμε αυτό το βήμα. 

Και στολίζουμε κατά βούληση. 

Εγώ προτίμησα να τη βάλω αντί για στεφάνι στην είσοδο του σπιτιού. 

Έφτιαξα άλλη μια σύνθεση με τρία μεγάλα ξύλα κανέλας κατά τον ίδιο τρόπο, την οποία και δώρισα στη μητέρα μου. 

Απλά χρησιμοποίησα περισσότερο δίχτυ και έδεσα πολύ καλά τα ξύλα. Η μητέρα μου προτίμησε να την στολίσει πάνω στο τραπέζι του σαλονιού, η οποία έδεσε τέλεια με τα υπόλοιπα στολίδια. 
Να σας πω τέλος πως το κόστος αυτής της σύνθεσης ήταν μικρό. Πολύ περιληπτικά με αυτά τα υλικά έφτιαξα 3 συνθέσεις:
- Το δίχτυ (10μ.) μου κόστισε 2.80ευρώ 
- Η απλή κορδέλα για τα εσωτερικά δεσίματα (2μ.) μου κόστισε 1.60ευρώ
- Η εξωτερική χρυσή κορδέλα η οποία είχε και σύρμα μέσα (5μ.) μου κόστισε 4.80ευρώ 
- Τα λουλούδια αγορασμένα από το Jumbo, το πιο φθηνό είχε 0.99 ευρώ και το πιο ακριβό 1.99ευρώ και χρησιμοποίησα τρία από αυτά σε κάθε σύνθεση. 
Όπως καταλαβαίνετε είναι και οικονομικό. Και βεβαίως μπορείτε να αυτοσχεδιάσετε και να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε υλικά ανάλογα με το γούστο σας. 
Ελπίζω να σας άρεσε η ιδέα μου. Θα τα πούμε πολύ σύντομα. Στόλισα και έχω πολλέεεεεεεεεεεες φωτογραφίες να σας δείξω!!!!!!!!!!!! 
Πολλά φιλιά - Νατάσα.  

13 σχόλια:

  1. wow τελείο εχουμε σχεδόν ίδια εξώπορτα..με τις ελίτσες..!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομορφη και φιγουρατη συνθεση, χωρις μεγαλο εξοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΝΑΤΑΣΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΕΛΙΚΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΦΘΗΝΑ ΥΛΙΚΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΣΟΥ!!!!!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία σύνθεση! Φαντάζομαι ότι το ίδιο μπορώ να κάνω με τούλι? Εχω αρκετό τούλι που μου έχει περισέψει από την βάφτιση της Ειρήνης και δεν ξέρω τι να το κάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρεσει πολυυυυ!!!!Μπραβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες οι συνθέσεις σου και εύκολες στην κατασκευή τους. Οι οδηγίες σου κατατοπιστικότατες. Και του χρόνου να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειες οι συνθέσεις!!! Πόποοοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το δίχτυ από που το προμηθεύτηκες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα
    και εγώ θέλω να ρωτήσω που μπορώ να βρώ το δίχτυ μένω στην επαρχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Το δίχτυ το βρήκα σε μαγαζί με είδη συσκευασίας.

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...