Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Κομοδίνο - συρταριέρα από τα Lidl

Καλημέρα και καλό μήνα!!!!
Σήμερα θα σας δείξω πως μια απλή και πάμφθηνη (κόστισε 35 ευρώ) συρταριέρα από τα Lidl, μεταμορφώθηκε σε ένα ρομαντικό επιπλάκι για το παιδικό δωμάτιο. 




Η συγκεκριμένη συρταριέρα δεν ήταν καθόλου βαμμένη ή για το πω ακόμα καλύτερα, είχε βαμμένα μόνο τα εξωτερικά ξύλα σε μια πολύ ελαφριά μπεζ απόχρωση. Το συγκεκριμένο χρώμα με χαλάει ιδιαίτερα..... ακόμα και σαν ρούχο. Επειδή τα υπόλοιπα έπιπλα της μικρής Μαριλένας θα είναι σε ολόλευκη απόχρωση, αποφάσισα να το αλλάξω λιγάκι. 


Αρχικά έτριψα τα μέρη που ήταν βαμμένα με γυαλόχαρτο, τα πέρασα με ένα στρώμα gesso. Το συγκεκριμένο υλικό θα το βρείτε στα μαγαζιά με είδη hobby. Είναι ένα υλικό που το λατρεύω στην κυριολεξία, διότι κλείνει όλους τους πόρους του ξύλου και δίνει μια πιο λεία επιφάνεια. 
Στη συνέχεια το έβαψα όλο με λευκό οικολογικό χρώμα για ξύλα κομματάκι - κομματάκι και αφού στέγνωσε καλά κανά δυο μέρες το συναρμολόγησα. Τέλος πέρασα και δυο στρώσεις ματ βερνίκι και ήταν σχεδόν έτοιμο. 



Ξέρετε, στη ζωή μας όμως οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά και εκεί ακριβώς κόλλησα..... στα πόμολα. Δεν μου άρεσαν με τίποτα σε σημείο να ψάχνω να αγοράσω καινούργια. Κατά τύχη όμως πήρε το μάτι μου μια παλιά ανάρτηση της Ανεράιδας, όπου είχε αντιμετωπίσει και εκείνη το ίδιο δίλημμα. Και τι έκανε; Έβαψε τα πόμολα πουά. Τέλεια ιδέα και super οικονομική!!!!! Αφού τα έβαψα με ροζ ακρυλικό χρώμα, πήρα μια μπατονέτα και με λευκό ακρυλικό έφτιαξα τα πουά πατώντας εκεί που ήθελα να φαίνεται η βούλα. Ωραία το ξεπεράσαμε και αυτό!!!!!



Κόλλησα και αυτοκόλλητο χαρτί μέσα στα συρτάρια και voila!!!!!! 


Σας αρέσει η μεταμόρφωση; 

7 σχόλια:

  1. Τις λατρευω τις μεταμορφωσεις. Εχω κάνει κ εγω έτσι το κομοδινοκαι τη βιβλιοθήκη της μικρής μου. Το πούα πόμολο το λάτρεψα.χμ....το ζήλεψε για να είμαι ειλικρινής. Μπραβο,μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η μεταμόρφωση της συρταριέρας!!! Σιγά σιγά θα το κάνεις τέλειο το δωματιάκι!
    Εχω και εγώ μια συρταριέρα παλιά που θέλει ένα βαψιματακι αλλά δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω... :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επιστρέφω για να σου δώσω ένα βραβειάκι!! Πέρνα να το παραλάβεις!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η μεταμόρφωση
    Γεια στα χέρια σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη την έκανες, Νατάσα μου! Είδες άμα πιάνουν τα χέρια κάποιου... Μεταμορφώνει ακόμη και το πιο απλό σε κάτι υπέροχο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτική έγινε η συρταριέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα Νατάσα!μου αρέσει πολύ ο τρόπος που μεταμορφώνεις το κάθε τι...απο απλό και ασήμαντο βγαίνει παραμυθένιο!η συρταριέρα προέκυψε κουκλίστικη με τα υπέροχα πομολάκια της που της δίνουν κοριτσίστικο και παιχνιδιάρικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...